Keskustelu

Katja Lahti LopezRukouspyyntö16.8.2015 0.30
Pyydän rukousta perheelleni, jotta pian 3 vuotta kestänyt hometalo evakkomme ja oikeudenkäynti loppuisi ja edes kohtuullisesti meille. Pelkään, että meille jää iso laina maksettavaksi ja purkutalo. Pyydän voimia parisuhteeseeni, joka ahdistaa monin tavoin. En haluaisi enkä edes uskalla erota. Pelkään miestäni, en voi luottaa hänen sanaansa, hän on aika kylmä ja tunteeton, hän räjähtää milloin mistäkin, hän hallitsee pelolla jne. Olen väsynyt tähän elämän raskauteen. Pyydän johdatusta ja viisautta tehdä oikeita päätöksiä. Meillä on 2 yhteistä ihanaa lasta. Pyydän heille suojelusta, jotta heidän ei tarvitsisi kärsiä. Pyydän suojelusta myös vanhemmalle lapselleni, joka on muuttamassa omilleen. Kiitos rukousavusta! Siunausta teille kaikille.

Valma -Re: Rukouspyyntö21.8.2015 18.47
Isä Jumala, johdata tämä perhe sinun armoosi ja rakkauteesi. Ojenna kätesi heidän elämänsä ylle ja johda heidät totuuteen ja toivoon. Tulkoon sinun pyhä Toivosi heidän ylleen, niin että kaikkinainen järjestys löytyisi ja kaikkinainen oikeudenmukaisuus tulisi toteen näytetyksi! Laupias Jumala, anna ikiaikaisen armosi kohdata tätä perhettä kokonaisvaltaisesti, Jeesus Kristuksen nimessä, amen.

hiolairRe: Rukouspyyntö29.10.2018 1.26
Olen kiitollinen äidille Iya saadakseni minut hedelmälliseksi. Olen nyt äiti tänään. Minulla oli keskenmeno 2 vuotta sitten ja siitä lähtien olen yrittänyt todella vaikea tulla raskaaksi uudelleen. Otin yhteyttä tähän herbalistin auttaa minua tämän ongelman ja 7 päivän kuluessa, olen syntynyt ja tuli raskaana lapsi. Olen erittäin onnellinen nainen, koska ongelmani aiheuttivat monia vaikeuksia elämässäni. Kiitos taas äidistä Iya. Se johtuu siitä, että olen hyvin kiitollinen hänelle, ja siksi esitin tämän todistuksen hänestä. hän on aito herbalist. Ota yhteyttä hänen sähköpostiisi nativeiyabasira@yahoo.com

Johanna h Rukouspyyntö: Kaverin esikoistytät pulassa11.3.2022 20.41
Pyydän rukousta nuoren israelilaisen lahjakkaan ja herkän naisen puolesta, joka on yrittänyt itsemurhaa ja on nyt hoidossa. Rukoillaan että suostuu jäämään hoitoon, ja että myös Jumala kirkastaa suunnitelmansa ja antaatoivon, sekä eheyttää murtuneen mielen. Ja avaa naisen silmät näkemään sielunvihollisen tarjoamat valheet! Kiitos.

AnceligaRe: Rukouspyyntö13.3.2022 23.30
Herra rakas! Me tuomme eteesi Sinun lapsesi, joka on Sinun kansaasi. Herra katso hänen puoleensa ja valtaa hänet Sinun rakkaudellasi. Ota hänet syliisi ja kanna häntä, kun hän ei itse jaksa. Anna hänen löytää totuus Jeesus Kristuksessa. Ilmesty Herra hänelle rakkaudellasi ja karkoita kaikki pimeyden voimat. Anna hänelle tulevaisuus ja toivo ja johda häntä sitä tietä, jonka olet hänelle suunnitellut jo aikojen alusta. Herra kiitos, että hän saa voiman ja tarkoituksen elää ja tulla terveeksi. Kiitos, että autat häntä! Jeesuksen nimessä, aamen.

RailiRe: Rukouspyyntö24.3.2022 22.07
Pyydän rukousta että saan velat maksettua varjele herra sodalta armhda suomea pelasta herra heli varjele herra peloittaa että selviänkö veloista ja myös että selviänkö muutosta lähetä. Vaikka enkeleitä

Sirpa Re: Rukouspyyntö12.1.2023 16.34
Pyydän,että Jeesus vapauttaisi minut syömishimosta, haluan normaalipainoon ja terveemmän loppuelämän. Työläs ja murheiden täyttämä elämä on tuonut masennusta,väsymystä ja sairautta. En haluaisi antaa periksi ja siksi Pyydän, Jeesus auta.

Saaronin kukkaRe: Rukouspyyntö16.1.2023 8.39
Raili Re: Rukouspyyntö 24.3.2022 22:07
Pyydän rukousta että saan velat maksettua varjele herra sodalta armhda suomea pelasta herra heli varjele herra peloittaa että selviänkö veloista ja myös että selviänkö muutosta lähetä. Vaikka enkeleitä.

-----vastaus:

? älä pelkää, minä olen sinun kanssasi! Älä arkana pälyile ympärillesi ? minä olen sinun Jumalasi. Minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vakaalla, lujalla kädelläni.
Jesajan kirja 41:10 FB92
https://bible.com/fi/bible/330/isa.41.10.FB92

Älä pelkää❤ Näin Jeesus haluaa lohduttaa meitä kaikkia☺️ Hän on vierellämme aina, nytkin, Hän rakastaa sinua ja pitää sinusta kiinni. Raamatussa on sanottu 365 kertaa sanat "älä pelkää" eli ihmeellisesti sana jokaiselle päivälle vuodessa. Uskotaan tämä ja astutaan rohkeasti Jeesuksen kanssa tähän päivään, kiitetään kaikesta ja jätetään nämä asiat Isän eteen rukouksessa.

Kiitos Jeesus, että pelot saa poistua ja ilo saa palata Railin sydämeen, luottamus Isään, Hän ohjaa tietäsi ja pitää huolta kaikista asioistasi. Kuten myös Sana sen lupaa: "Älä pelkää, sano näin: »Sinä, Herra, olet linnani ja turvapaikkani. Jumalani, sinuun minä turvaan.»
Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan."
Psalmit 91:5‭-‬7‭, ‬10‭-‬12‭, ‬14‭-‬15 FB38
https://bible.com/fi/bible/365/psa.91.5-15.FB38

Luotetaan Jeesukseen, Hän sinusta pitää huoleen!❤❤❤

Saaronin kukkaRe: Rukouspyyntö16.1.2023 8.56
Sirpa Re: Rukouspyyntö 12.1.2023 16:34
Pyydän,että Jeesus vapauttaisi minut syömishimosta, haluan normaalipainoon ja terveemmän loppuelämän. Työläs ja murheiden täyttämä elämä on tuonut masennusta,väsymystä ja sairautta. En haluaisi antaa periksi ja siksi Pyydän, Jeesus auta.

------vastaus:

Matkalaulu. Syvyydestä minä huudan sinua, Herra. Herra, kuule minun ääneni, tarkatkoot sinun korvasi rukoustani. Jos sinä, Herra, pidät mielessäsi synnit, Herra, kuka silloin kestää? Mutta sinun on armo, sinä annat anteeksi, että me eläisimme sinun pelossasi. Minä odotan sinua, Herra, odotan sinua koko sielustani ja panen toivoni sinun sanaasi. Minä odotan Herraa kuin vartijat aamua, hartaammin kuin vartijat aamua. Israel, pane toivosi Herraan! Hänen armonsa on runsas, hän voi sinut lunastaa. Hän lunastaa Israelin kaikista sen synneistä.
Psalmit 130:1‭-‬8

Kiitos Jeesus, että olet kuullut Sirpan pyynnöt, kiitos, että kaikki asiamme ovat Sinulle tärkeitä ja haluat niihin vastata ja kuunnella omiesi murheita, huolia ja ilonaiheita! Sirpan jätämme eteesi, kosketa häntä ja anna apusi masennukseen ja väsymykseen ja sairauksiin, Ole siinä vierellä ja kuuntele hänen sydämenääniään, ilmesty Sirpalle ja puhu hänelle kauniita ihania asioita, ole hänelle armollinen. Aamen❤


"Hän on vienyt minut viinimajaan, rakkaus on hänen lippunsa minun ylläni. Hänen vasen kätensä on minun pääni alla, ja hänen oikea kätensä halaa minua. Kuule! Rakkaani tulee! Katso, tuolla hän tulee hyppien vuorilla, kiitäen kukkuloilla. Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Rakkaani on minun, ja minä hänen ? hänen, joka paimentaa liljojen keskellä.
Korkea veisu 2:4‭, ‬6‭, ‬8‭, ‬10‭-‬13‭, ‬16 FB38
https://bible.com/fi/bible/365/sng.2.4-16.FB38 ❤❤❤

Sirpa Re: Rukouspyyntö16.3.2023 9.29
Pyydän että Jeesus koskettaisi heikkoja hampaitani ja poskien limakalvoilla oleva punajäkälä parantuisi. Apua myös syömishäiriöön, omin voimin en siitä pääse ja haluan päästä ylipainosta että en menettäisi kokonaan terveyttä.

AnceligaRe: Rukouspyyntö19.3.2023 23.09
Herra, tuomme Sirpan sinun eteesi ja pyydämme, että kosketat häntä parantavalla kädelläsi! Herra, anna hänelle terveys kokonaisvaltaisesti! Jeesuksen nimessä ja veressä tätä pyydämme. Aamen.



Vastaa viestiketjuun

Otsikko:*
Viesti:*
Lähettäjä:*
Sähköpostiosoite:
Lähetä vastaukset sähköpostiini: