Keskustelu

YksinäinenRukouspyyntö16.11.2021 12.32
Toivon rukousapua, että Jeesus kuulisi ja näkisi tilanteeni ja auttaisi. Asiat olleet jo pitkään hankalassa tilanteessa ja koen olevani hukassa. Mm työ ja rahatilanteeni heikko, heikompi kuin koskaan. Nälissäni olen ollut jo viidettä päivää. Ihmissuhdeasiat sotkussa. Koen kiusaamista. Lapsiani äärettömän kova ikävä. Heidän isänsä sotkenut välejämme. Rukoillut olen jo kauan apua. Aina olen jotenkin selvinnyt ja kokenut myös Jumalan johdatusta. Nyt ei tahdo löytyä vastauksia rukouksiin. Olen nääntynyt, nurkassa, väsynyt, lopen uupunut tilanteeseeni, sekä henkisesti että fyysisesti, ja todella yksinäinen. Armahda Jumala!

eppuRe: Rukouspyyntö16.11.2021 19.30
Herra, pyydämme että tartut voimallisesti tämän avuntarvitsijan tilanteeseen. Nosta hänet ylös tuosta vaikeuksien suosta, olethan armollinen rukouksia kuuleva Jumala. Anna avunpyytäjän nähdä kuinka Sinä järjestät hänen elämänsä ja asiansa aivan uudeksi.

YkisnäinenRe: Rukouspyyntö14.1.2022 21.50
Toivon rukousapua edelleen tilanteeseeni. Asioita on jo edennyt parempaan päin, mutta silti on paljon murhetta. Jeesus tietää kaiken elämästäni. Rukoilen, että hän näkisi ja auttaisi voimallisesti. Auttaisi ja ohjaisi minua kulkemaan oikeaa tietä.

AnceligaRe: Rukouspyyntö15.1.2022 0.52
Jeesus rakas! Sinä näet tämän yksinäisen lapsesi, joka edelleen huutaa Sinun puoleesi. Herra armahda häntä ja auta häntä! Johdata häntä Sinun tahtoosi ja tarkoitukseesi! Ota häneltä kaikkinainen yksinäisyys pois ja täytä hänet Sinun rakkaudellasi ja armollasi! Herra, anna tälle perhekunnalle keskinäistä rakkautta ja yhteisymmärrystä. Jeesus Kristuksen nimessä ja veressä, aamen.



Vastaa viestiketjuun

Otsikko:*
Viesti:*
Lähettäjä:*
Sähköpostiosoite:
Lähetä vastaukset sähköpostiini: